Obserwatorzy

środa, 15 maja 2013

Coś o mnie... oraz moje hafciki.

Mam na imię Beata w lipcu skończę 33 lata. Haftuje od kilku lat ale dopiero bardzo niedawno zaczęłam uwieczniać swoje hafciki na zdjęciach i pomyślałam sobie że się nimi podzielę. Niestety nie mam zbyt wiele czasu na moje hobby więc czasami jeden obrazek haftuję dość długo, z tą pasją kłóci się także inna tj. książki. Bardzo lubię czytać i kiedy nie haftuje to czytam. Najwięcej jednak czasu zajmują mi moje dwa szkraby: Kacper 9 lat i Maciej 3 latka, dochodzi do tego oczywiście mój mężuś i praca. To było by tyle jeśli chodzi o mnie.
Chciałabym teraz pokazać moje hafciki które dość długo przeleżały w szafce, bo niestety ale miałam długą przerwę w haftowaniu dopiero niedawno wyszyłam na nich imiona i stały się metryczkami. Trafiły już do nowych właścicieli więc mogę je pokazać.

Taką metryczkę otrzymał Jaś. Na tym zdjęciu jeszcze nie oprawiona.


A tutaj już w ramce. 


A taką metryczkę otrzymała Małgosia, praca chwilę po zdjęciu z tamborka:


A tutaj już oprawiona:


Następna metryczka także pochodzi z tej samej serii. Nie wiem dlaczego ale uwielbiam haftować wzorki dla dzieciaczków. Po prostu są tak urocze, że nie sposób się im oprzeć.

Tutaj obrazek jeszcze w fazie produkcji.


Tak wyglądał przed oprawą:


A tutaj już w ramce:


To byłoby tyle na dziś. 





5 komentarzy:

  1. piękne są te Twoje hafciki. bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne metryczki. Witaj w blogowym świecie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na metryczki wybierasz taaaakie czasochłonne wzorki, ale efekty są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam hafciki z tej serii,a Twoje są prześliczne i pięknie nadają się na metryczki...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To była świetna decyzja, że dołączyłaś do blogowego świata :) Ja tu jestem od listopada ;)

    Uwielbiam serię Somebunny to Love :) Wybrałeś piękne obrazki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słowo:))