Obserwatorzy

piątek, 17 maja 2013

A teraz o książkach..

Witam!
Wczoraj byłam pierwszy raz na spotkaniu DKK (Dyskusyjny Klub Książki) w naszym miasteczku i muszę Wam powiedzieć że już dawno nie czułam się tak fajnie, atmosfera była super a dziewczyny fantastyczne. Nareszcie mogłam z kimś porozmawiać o książkach tak jak sobie to wyobrażałam. Na wczorajsze spotkanie miałyśmy przeczytać książkę Anny Janko pt. "Pasja według Św. Hanki"

\

 Powiem Wam, że nie przeczytałam tej książki całej, ale nie dlatego że nie dałam rady (choć nie ukrywam, że nie są to moje klimaty), tylko dlatego że nie wystarczyło mi czasu, bo jak wiecie muszę dzielić tę malutką cząstkę wolnego czasu między moje trzy pasje :). Dyskutowałyśmy z dziewczynami na temat tej książki i jestem pod wrażeniem mimo, że dopiero co się poznałyśmy mamy wiele wspólnego i jak dobrze nam się rozmawia choć nie ukrywam dyskusja była burzliwa ponieważ dotyczyła ... "zdrady". Na temat samej książki nie będę się jeszcze wypowiadała  heheh. Mam jednak prośbę do tej jak dotychczas niewielkiej garstki odwiedzających mój jeszcze młodziutki blog osób. Może ktoś też czytał tę książkę i ma ochotę na jej temat podyskutować, a może chce coś o niej napisać, może bardzo mu się podobała, a może nawet nie doczytał do 50 str? Heheh. Zapraszam do dyskusji.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słowo:))