Obserwatorzy

niedziela, 3 sierpnia 2014

Kotka ciąg dalszy :)


Jak obiecałam, tak też robię. Oto mój kotek, a dokładnie kocica. Czyż nie uroczy???








Jak sami widzicie nie wiele tego przybyło, ale już widać konkretnie o co chodzi :) Jednocześnie nieśmiało chciałabym Was zapytać czy może macie kolejne wzorki z tej serii ponieważ mnie udało się zdobyć jeszcze jeden, ale bez numeracji nici. Gdyby któraś z Was zechciała mi pomóc, wdzięczna będę. Oczywiście w zamian za to służę wzorkami które mam w gazetkach i nie tylko, ile tylko będziecie chciały ;)  
Pozdrawiam Was cieplutko :)))))

28 komentarzy:

  1. Cudna kocica. Wzorki, spróbuj poszukać w Pintereście, wydaje mi się, że tam widziałam, a i schematy można sobie ściągnąć za free. Fakt trzeba poświęcić na to trochę czasu, ale może coś innego jeszcze wpadnie Ci w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz znalazłam dwa wzorki w necie ale jak już pisałam nie ma tam legendy. Ale dziękuję na Pintereście jeszcze nie byłam może tam coś znajdę :)

      Usuń
  2. Cudowna ta kocica :) niedawno gdzieś widziałam te schematy, jak znajdę, to ci podeślę

    OdpowiedzUsuń
  3. HA! zgadłam! *dumnie wypina pierś* Ślicznie wygląda :) Jak to wykorzystasz?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma to być prezent dla pewnej osóbki w formie obrazka, niestety nie wiem kiedy jej to wręczę więc na razie będzie zdobiła mój domek :)

      Usuń
  4. Śliczny kociak, również mam ochotę na te kociaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka ta kocica, też mi się podobają te wzorki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodziak ;) A w sumie to słodziakowa :P Też mnie bardzo interesuje, jak ten hafcik wykorzystasz- zostanie jako obrazek, czy może inny pomysł? :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa właścicielka do której powędruje chciała go mieć w formie obrazka :)

      Usuń
  7. Ja mam kilka kotków (2) z tej serii napisz do mnie na maila amaranth1986@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna koteczka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocica zjawiskowa :) I piękna praca powstaje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już nie mogę się doczekać kiedy ją skończę ale niestety na razie czasu brak :)

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słowo:))