Obserwatorzy

piątek, 28 marca 2014

Problem z dodawaniem się do "obserwatorów" rozwiązany!!!!!!!

Witam!
W poprzednim poście pisałam,że mam problem z dodaniem się do obserwatorów danego bloga. Jejku ile ja nerwów zjadłam. I tak, i tak i nic nie pomagało. W pewnym momencie pomyślałam sobie, że albo ja jestem taka głupia albo faktycznie sposoby które mi doradzałyście w moim przypadku nie działają. Aż tu nieoczekiwanie przed chwilą zajrzałam na blog Ani Jacewicz (na który serdecznie zapraszam) i skorzystałam z jej sposobu. Prosty sposób, ale taki "na około", bo w sumie powinno się to przecież robić za pomocą skrótów na blogach danych osób, ale niestety się popsuło :( Cóż, jednak jak ktoś chce, to nie robi to wielkiej różnicy i można znaleźć się w gronie obserwatorów danego bloga tymże właśnie sposobem :)).
To tyle. Mam nadzieję, że komuś się przyda. 
Pozdrawiam i dziękuję za przemiłe komentarze. Kochane jesteście!!!! 

12 komentarzy:

  1. Super, dzięki za ten post i przekierowanie do Ani. Też mam ostatnio z tym problem, a ten sposób jest jak najbardziej działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że mogłam pomóc :) Bo myślałam , że to tylko ja mam z tym problem.

      Usuń
  2. A mnie się dziś udało tradycyjnym sposobem - a też miałam kłopot. Może już się wszystko naprawiło? Pozdrawiam i cieszę się, że u mnie jesteś.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nadal tradycyjny sposób nie działa więc ciesze się że ten sposób działa :)

      Usuń
  3. U mnie tez jest problem, tylko ja leniwa jestem, więc poczekam aż się naprawi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, oj leniuszku, leniuszku powodzenie więc i krótkiego czekania :))

      Usuń
  4. Ostatnio mi Translate nie działał,Teraz tez mam ten sam problem;( Spróbuje waszym sposobem, albo poczekam aż się naprawi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sposób Ani naprawdę działa :). Pozdrawiam!!

      Usuń
  5. Szalona kobieto, myślałam, że żartujesz sobie z tym "reklamowaniem" :) Mila niespodzianka :) Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie żartuję ;) hehe. Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz dziękuję :)

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słowo:))