Obserwatorzy

poniedziałek, 5 maja 2014

Wyróżnienia :)

Witam!
Jejku spotkała mnie niedawno przemiła niespodzianka, otóż Nati B z blogu Poplątana oraz Zadziergana owieczka obdarowały mnie wyróżnieniem za co bardzo, bardzo im dziękuję!! Tak naprawdę nie spodziewałam się tego.
Niezbyt wiem na czym polega takie wyróżnienie tzn. co ja dalej mam robić, ale poszperałam troszkę i myślę że zrobię to tak:
Nominuję kolejne blogi (ma być ich 10) które mają mniej niż 100 obserwatorów, niestety nie będzie to łatwe, fantastycznych blogów, które zasługują na wyróżnienie jest mnóstwo, trzeba jednak bardzo dokładnie szukać ponieważ niektórzy na swoich blogach zamieszczają banerek, który broni przed wyróżnieniem. Niektórzy zadają jeszcze pytania, ja nie dostałam więc nie zadaję :)) Mam nadzieję, że zasady są w miarę jasno wytłumaczone. Gdybym coś nie tak zrozumiała proszę mnie poprawić:)
 Zabawa to tzw. łańcuszek, osoby które otrzymają wyróżnienie ode mnie mają także wyróżnić kolejne blogi itd.



Więc oto moje wyróżnienia ( kolejność nie jest istotna):
5. XXX Man

Dziękuję ślicznie, że jesteście ze mną. Buziolki!!

13 komentarzy:

  1. O, dziękuję za wyróżnienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma za co po prostu na nie zasłużyłaś :)

      Usuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie:). Pozdrawiam. Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  3. hej dziękuje za wyróżnienie ;) z racji braku czasu ( praca po 10-11h i przygotowania weselne)nie mogę wziąć udziału w tego typu zabawie, bo normalnie nie mam kiedy;/ Z góry przepraszam i jeszcze raz dziękuje :PP
    pozdrawiam Oskar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi. Wszystko rozumiem, wyróżnienie moim zdaniem zasłużone i jest dla Ciebie, możesz z nim zrobić co chcesz a raczej co możesz :)). Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Gratuluję :) i fajne nominacje, poznałam nowe blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słowo:))