Obserwatorzy

niedziela, 6 marca 2016

Nowy projekt :) oraz Anioł... :)

Witam!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój nowy obrazek, który zamierzam wyhaftować. Wiele z Was na pewno pomyśli: ... jej, znowu to samo ;) jednak mnie to nie przeszkadza, haftuję dla siebie i to co mnie się podoba, więc to, że mnóstwo dziewczyn już to haftuje nie ma dla mnie większego znaczenia :)) Mam jednak nadzieję, że mimo tego, będziecie ze mną nadal :)) Bo nie ukrywam, że zależy mi na Waszym dopingu :))))

Ale do rzeczy, to moja "Tęczowa róża" :) A dokładniej materiały do przygotowania mojej różyczki. :))




 A takie śliczne kolory w niej się pojawiają: Aż się buźka cieszy :))))))))))


 



 Już nie mogę się doczekać kiedy wezmę igiełkę i zacznę. Na razie jednak obiecałam sobie, że nie zacznę jej póki nie skończę anioła. Niestety jeszcze troszkę mi zostało, nie mam zbyt wiele czasu, jednak staram się jak mogę.
Tyle mam anioła:


Bardzo Wam dziękuję za przemiłe komentarze, wiedziałam, ze na Was zawsze można liczyć.
 Witam nowych odwiedzających i mam nadzieję, że pozostaniecie na dłużej :))





32 komentarze:

  1. O jejku..... Róża....A tak serio haftuje na co masz ochotę bo to u Ciebie wisieć będzie i Twoje oczy cieszyć. Ja wyszywam wróżki, i też ich wszędzie pełno, a mi się bardzo podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, żeby się nie przejmować jeśli ktoś napisze "o znowu róża" ja tez jestem w trakcie jej wyszywania i życzę również Tobie wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta róża ma piękne, energetyczne kolory i cudnie wygląda wyszyta:)
    Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anioł coraz ładniejszy :)
    A róży też się nie oparlam i wyszywam od tygodnia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anioł już wygląda wspaniale,a róża ma wspaniałe kolory.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Róża zachwyca mnogością kolorów, a aniołek piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kolory w tej róży też mnie zachwyciły :)

      Usuń
  7. Super przygotowania do róży, teraz tylko chwycić igiełkę i nie słuchać co inni gadają, że już wiele ich powstało. Każda jest inna, bo każdy ma swój styl haftowania, różne kanwy, różne rodzaje mulin, a kolorystyka musi zostać zachowana. To ma być dla Ciebie i cieszyć Twoje oczy. Aniołkowi już niewiele brakuje, będzie piękny.)
    Ps. Proszę pousuwaj sobie podwójnie opublikowane komentarze, tak dla estetyki wpisów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wkrótce igiełka pójdzie w ruch. Dziękuję :)

      Usuń
  8. Kolory tęczowe :) Fajna ta róża jest i czekam z niecierpliwością na to, jak będzie rosnąć :) A Anioł już widzę, że na finiszu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo i różyczka u mnie zakwitnie :)

      Usuń
  9. Już za chwilę finał Anioła :) Miłego wyszywania :) Jakbym miała mniej zaczętych obrazów to też zaczęłabym wyszywać różę. Może kiedyś przyjdzie u mnie na nią pora. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak już sama nie mogę się doczekać, wyszywam kiedy tylko mogę jednak czasu mam bardzo mało :( Doba powinna być dla mnie dłuższa :)

      Usuń
  10. Piękne hafty, mi się podoba i ten anioł w szarościach i tęczowa róża, dla mnie może być i po kilka razy pokazywana:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do końca Anioła już niedaleko, także zaciskaj zęby i kończ. A co do róży, haftuj to co Ci się podoba...to Twój czas i sama najlepiej wiesz na co chcesz go poświęcić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mnie szczęka boli ;) Ale śmigam igłą i już niebawem anioł będzie ukończony. Pozdrawiam!!

      Usuń
  12. Anioł wychodzi wspaniale a co do róży to super, że zaczynasz tylko uważaj, strasznie wciąga ;)
    Powodzenia i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie słyszałam, że różyczka strasznie wciąga, dlatego najpierw chcę skończyć anioła bo boję się że jak zacznę różę to anioł pójdzie w odstawkę na samym finiszu :)

      Usuń
  13. Anioł już ślicznie wygląda, już nie wiele zostało do końca! Róża również i mnie urzeka, ale mam inne priorytetowe hafty do wyszycia. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A na różyczkę może i u Ciebie w końcu przyjdzie czas. Pozdrawiam!!

      Usuń
  14. Życzę powodzenia i wiele frajdy podczas wyszywania róży :) Anioł już prawie skończony! Cudnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A róży już nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  15. O, znowu róża :) Cieszy mnie to i z przyjemnością popatrzę na postępy :)
    Anioł nabiera kształtów. Cudeńko będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Holy shit... Piękny :-o i juz dużo masz. Wow! Wow!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słowo:))