Obserwatorzy

niedziela, 13 września 2015

Kolorowy świat :)

Witam!
Tak sobie pomyślałam, że podzielę się z Wami tym, co ostatnio wieczorami porabiam z moimi chłopakami. Otóż przed końcem roku szkolnego gdzieś w maju pani z przedszkola Maciusia  poleciła mi, aby popracować z nim nad jego rączkami tzn. żeby dużo z nim rysować, kolorować wycinać itp. w związku z czym zaczęliśmy pracę :). Kupiłam nowe, ciekawe kolorowanki, papier kolorowy i do dzieła :)


 Maciejek niestety do takich rzeczy raczej niechętnie podchodzi, jednak jakoś się zmobilizował i daliśmy radę, po jakimś czasie dość chętnie malował, rysował i wycinał. Mama natomiast załapała takiego bakcyla, że szok :)))). Wśród zakupionych kolorowanek dla dzieci znalazły się dwie dla dorosłych:



 ...które zupełnie mną zawładnęły, są według mnie świetne a kolorowanie świetnie wycisza i "ładuje baterie" bynajmniej ja tak mam. I tak od jakiegoś czasu pomiędzy szydełkowaniem, czytaniem itp. gdzieś tam udało mi się upchnąć kilka chwil z kolorowankami. A oto moje wypocinki :












 



 Zdjęcia nie oddają całej magii kolorów jednak mówię Wam frajda jest nieziemska. Polecam gorąco taki sposób spędzania czasu mam nadzieję że też Wam się spodoba :) A może któraś z Was tez już coś koloruje? Jeśli tak to zapraszam do pochwalenia się swoimi dziełami :) Buziaki!!

13 komentarzy:

  1. Beatko, kolorowanki dla dzieci, to rozumiem terapia manualna synka. Jednak te dwie pozostałe dla dorosłych, są świetne i chociaż Ty manualnie jesteś sprawna, pokusiłaś się o dołączenie do ćwiczeń z synkiem, kolorując te książeczki. Motywy i kolory w nich zawarte obrazują Twój stan ducha, taki radosny, masz się z czego cieszyć. Pięknie to wygląda, chociaż masz rację, ekrany monitorów nie są w stanie tego wszystkiego pokazać, przekłamują.
    Powodzenia i pokazuj nam dalsze poczynania w kolorowaniu, tak synka, jak i Twoje.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak trafiłaś doskonale w głowie mam kolorowo i wesoło i mam nadzieję, że się to nie zmieni :))

      Usuń
  2. Temat malowanek dla dorosłych zainteresował mnie jeszcze zanim ukazały się na naszym rynku. Przeglądałam kilka książeczek ale chyba właśnie ten Tajemny ogród tylko mi się podobał. Tego ze stworkami nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, "Tajemny ogród" był pierwszym jaki kupiłam i wydawał się super. Jednak gdy kupiłam "Inwazję bazgrołów" zrozumiałam, że tak właśnie powinny wyglądać kolorowanki. Nie chodzi tutaj o obrazki, bo w ogrodzie są piękne, tylko chodzi tutaj o strony i o to że w ogrodzie na odwrotnej stronie rysunku jest kolejny, a w bazgrołach nic nie ma i strony są sztywniejsze i można je wyrwać i np. oprawić. Świetny pomysł i naprawdę polecam!!

      Usuń
  3. Ja kupiłam na prezent Tajemny ogród, nie zwróciłam uwagi że na drugiej stronie też jest obrazek, w tej drugiej książce o wiele lepsze rozwiązanie, dzięki za opis!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, przepiękne! Gdzie kupiłaś te kolorowanki dla dorosłych, bo z miłą chęcią zakupię tajemniczy ogród :) już widzę przerysowanie tego na podusię i wyhaftowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Tajemny ogród" kupiłam w księgarni obok mojego domu, "Inwazję bazgrołów" Kupiłam przez internet a tą trzecią kupiłam kiedyś w Biedronce chyba. Ale wszystko można kupić przez internet a teraz jest już nowa podobna do tajemnego ogrodu a jej tytuł to "Zaczarowany las" Też są tam śliczne rysuneczki. Pozdrawiam!!

      Usuń
  5. A myślałam, że tylko ja jako dorosła osoba lubię sobie czasami pokolorować. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tak samo, kolorowanki są świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tak samo, kolorowanki są świetne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słowo:))